مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-13اقتصادي

سوت زنی| بلاتکلیفی 37 ساله شهرک زیتون سرخه حصار بدون آب و برق


اهالی شهرک زیتون سرخه حصار تهران 37 سال است، علیرغم صدور سند شش دانگ به علت عدم تعیین تکلیف سازمان محیط زیست و تعاونی وزارت جهاد کشاورزی و مشخص نشدن زمین جایگزین مناسب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، براساس گزارشات ارسال شده به سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس، اهالی شهرک زیتون سرخه حصار تهران 37 سال است، علیرغم صدور سند شش دانگ به علت عدم تعیین تکلیف سازمان محیط زیست و تعاونی وزارت جهاد کشاورزی و مشخص نشدن زمین جایگزین مناسب، بدون آب و برق شهری زندگی می کنند.

ماجرا از این قرار است که سرجنگل داری سرخه حصار سال 64 حدود 240 هکتار از اراضی آنجا را به شرکت تعاونی مسکن وزارت جهاد کشاورزی شامل 4 هزار و 218 کارمند فروخته و سند شش دانگ مالکیت صادر شده است، در حالی که همان زمین باید طبق مصوبه شورای عالی محیط زیست برای احداث پارک ملی درنظر گرفته می شد.

سال 84 پس از طی شدن روند قضایی با حکم دیوان عدالت اداری، مالکیت اراضی مذکور برای تعاونی مسکن وزارت جهاد کشاورزی درنظر گرفته شد و حدود 200 خانوار اقدام به ساخت و ساز کردند، اما علیرغم خرید ترانس برق و پرداخت تعرفه آب و گاز، خدمات عمومی شهری به آن ها اختصاص داده نشد.

  در این شرایط سال 87 سازمان بازرسی کل کشور در راستای تصرف اراضی محیط زیست با مسئولان مربوطه نامه نگاری کرده و در نهایت مصوب می شود که مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| بلاتکلیفی 37 ساله شهرک زیتون سرخه حصار بدون آب و برق

سوت زنی| بلاتکلیفی 37 ساله شهرک زیتون سرخه حصار بدون آب و برق